Historie, które tworzymy

Internet to nasza pasja. Planujemy i tworzymy skuteczną komunikację, a pomysły zamieniamy na historie pozwalające doświadczyć markę. Dbamy o szczegóły i dopieszczamy warstwę wizualną. Pomagamy naszym klientom zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną.

Zobacz Case Studies
Kampania

Bank BNP Paribas

Kampania

Bank BNP Paribas

W ramach akcji Bank Zielonych Zmian opracowaliśmy koncepcję i wdrożyliśmy kampanię digital #UwolnijChmuręDlaZiemi. Zwróciliśmy uwagę na problem przechowywania starych, niepotrzebnych e-maili w skrzynkach pocztowych. Przekonywaliśmy uzytkowników, że ich usuwanie może realnie ograniczyć emisję CO2, bo dane przechowywane "w chmurze" generują pokaźny ślad węglowy. Zaproponowaliśmy również szereg działań, które można podjąć, aby bardziej EKO korzystać z poczty elektronicznej. Akcja nagrodzona MIXX Awards 2020.

Obsługa

La Roche-Posay

Obsługa

La Roche-Posay

Od 2019 roku zajmujemy się obsługą CMS polskiej strony marki La Roche-Posay, dbając o aktualność i jakość contentu, rozbudowywanie strony, przygotowywanie materiałów lokalnych i adptację materiałów globalnych, a także wdrażanie strategii SEO. W 2021 roku braliśmy aktywny udział w przeniesieniu całej strony na zupełnie nowe rozwiazanie technologiczne w ramach globalnego szablonu. Największym wyzwaniem było zaadoptowanie szablonu do potrzeb rynku polskiego oraz przeniesienie contentu w taki sposób, żeby utrzymać wypracowane pozycjonowanie strony.

WWW

Bank BNP Paribas

WWW

Bank BNP Paribas

W ramach akcji Wspieramy Sąsiedzki Biznes, wspierającej przedsiębiorców w zmieniającym się świecie, szczególnie w obliczu pandemii COVID-19, stworzyliśmy koncepcję i wykonaliśmy serwis, który miał w jednym miejscu agregować inicjatywy banku dla przedsiebiorców i lokalnych społeczności, prezentować webinaria, promować aktualne podcasty w ramach cyklu BNP Paribas Talks i prezentować aktualną ofertę produktową. Na potrzeby serwisu stworzylismy dedykowany CMS, który pozwalał na sprawną aktualizację treści.

Obsługa

Vichy

Obsługa

Vichy

Od 2020 roku zajmujemy się polską stroną marki Vichy. W ramach prac dbamy o aktualność i jakość contentu na stronie, rozbudowywanie jej treści i funkcjonalności, wdrażanie i rozwój strategii SEO, adaptowanie globalnych materiałów oraz tworzenie materiałów lokalnych, aby strona pozwalała na efektywaną realizację celów marketingowych L'Oréal Polska.

Kampania

Credit Agricole

Kampania

Credit Agricole

Zrealizowaliśmy i wdrożyliśmy digitalową akcję promocyjną w ramach kampanii „Konto za 0 zł z kartą dla graczy”. Na potrzeby kampanii opracowaliśmy landing page, komplet kreacji display, mobile oraz social.

Kampania

Bank BNP Paribas

Kampania

Bank BNP Paribas

Opracowaliśmy i wdrożyliśmy kampanię digital w ramach akcji #Doceniajnieoceniaj. Kampania o charakterze społeczno‑wizerunkowym miała na celu pokazanie, jak wielką moc ma docenianie. Największym wyzwaniem było stworzenie konceptu, który nie będzie miał na celu oceniania innych, ale docenianie na co dzień nawet najdrobniejszych rzeczy, bo dobre słowo uskrzydla, inspiruje i motywuje do działania.
Akcja wyróżniona MIXX Awards 2019.

konkurs

Królewskie

Konkurs

Królewskie

Chcąc podkreślić bliskość między marką a prawdziwym życiem mieszkańców Warszawy, zaprosiliśmy ich do stworzenia Mapy Nieoficjalnej Warszawy. W ramach akcji przygotowaliśmy i wdrożyliśmy pełną koncepcję działań digital, w skład której wchodził konkurs UGC, kampania display, social i mobile. Akcja nagrodzona Effie Awards 2017.

Promocja

Bank BNP Paribas

Promocja

Bank BNP Paribas

Wdrożyliśmy kampanię digital w ramach rebrandingu Banku i kampanii “Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata", nagrodzonej MIXX Awards 2020. Zrealizowaliśmy akcję, w której użytkownicy mogli oddawać głosy na wybrane fundacje i zgłoszone przez nie projekty, a najwyżej ocenionym Bank przekazał wsparcie finansowe na ich realizację. Do akcji przygotowaliśmy landing page z pełną mechaniką głosowania oraz komplet kreacji digital.

Kampania

Eden

Kampania

Eden

Opracowaliśmy koncepcję kampanii digital mającej na celu pozycjonowanie marki jako eksperta od rozwiązań wodnych dla firm. Przygotowaliśmy strategię komunikacji, założyliśmy strony firmowe na LinkedIn i SlideShare oraz rozpoczęliśmy regularną komunikację marki, a także opracowaliśmy treści publikowane w tych kanałach (animacje, prezentacje, artykuły). Zaprojektowaliśmy logo akcji, stworzyliśmy landing page (RWD) i kampanie display w wersji wizerunkowej oraz sprzedażowej.

Obsługa

Sage

Obsługa

Sage

Od 2014 dla firmy Sage realizowaliśmy pełną obsługę marki w zakresie działań promocyjnych online. W jej zakres wchodziły kampanie display, projekty graficzne landing page oraz ich kodowanie w ramach portalu sage.com.pl. Tworzyliśmy również kreacje online - infografiki, e-booki i mailingi oraz offline - ulotki i foldery.

Facebook

Tatra

Facebook

Tatra

Zbudowaliśmy całkowicie nową strategię komunikacji marki na Facebooku. W ramach jej realizacji stworzyliśmy dwie linie kreatywne wykorzystujące szereg kreacji opartych na dedykowanych sesjach zdjęciowych, a w latach 2015-2016 prowadziliśmy pełną obsługę profilu (moderacja, social ads i monitoring).

Konkurs

Specjal

Konkurs

Specjal

Na potrzeby promocji wprowadzanego na rynek nowego wariantu piwa marki Specjal opracowaliśmy i zrealizowaliśmy konkurs, w którym wyeksponowaliśmy rzemieślniczy charakter marki. Przygotowaliśmy konkursowy landing page, kampanię promocyjną digital oraz zrealizowaliśmy pełną obsługę konkursu wraz z dystrybucją nagród do uczestników.

Kampania

Credit Agricole

Kampania

Credit Agricole

W ramach kampanii „Polacy wybierają Credit Agricole” opracowaliśmy akcję promocyjną i wdrożyliśmy ją w kanałach digital. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy miniserwis wizerunkowy, który dodatkowo wsparliśmy kilkoma wariantami sprzedażowego landing page'a. Odpowiadaliśmy również za przygotowanie kompletu kreacji display, social oraz mobile.

Facebook

Królewskie

Facebook

Królewskie

Dzięki serii dedykowanych sesji zdjęciowych osadzonych na ulicach Warszawy i angażującej komunikacji wprowadziliśmy markę do social media i na szczytowe miejsca w rankingach Sotrendera. W ramach obsługi kanału prowadziliśmy również moderację, działania RTM oraz planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych na Facebooku.

Konkurs

Paradyż

Konkurs

Paradyż

Na potrzeby równoczesnego zaktywizowania klientów i przedstawicieli handlowych marki w sezonie remontowym zrealizowaliśmy konkurs integrujący działania obu tych grup. W ramach aktywacji powstał serwis WWW z możliwością zgłaszania prac konkursowych dla klientów oraz logowania i monitorowania wyników dla przedstawicieli handlowych. Przygotowaliśmy również kreacje do kampanii display promującej konkurs oraz serię mailingów do przedstawicieli handlowych.

konkurs

Raiffeisen Polbank

Konkurs

Raiffeisen Polbank

Zrealizowaliśmy konkurs połączony z grą zręcznościową, których celem była promocja płatności kartą Mastercard. W ramach akcji wykonaliśmy również kreację do kampanii promocyjnej (display, mailingi, FB) oraz panel administracyjny do obsługi zgłoszeń konkursowych.

Promocja

Plus

Promocja

Plus

Przeprowadziliśmy akcję angażującą grupę docelową marki Plus na Kartę. W tym celu stworzyliśmy interaktywną zabawę w stylu zagadki detektywistycznej, którą rozwiązać można było, biorąc udział w grach logicznych oraz odszukując ślady pozostawione w różnych miejscach w sieci.