Celem konkursu była promocja płatności kartą Mastercard. Agencja zrealizowała konkurs połączony z grą zręcznościową. W ramach prac wykonano także kreację do kampanii promocyjnej (display, mailingi, FB), a także panel administracyjny do obsługi zgłoszeń konkursowych.
Chcąc podkreślić bliskość między marką a prawdziwym życiem mieszkańców Warszawy, zaprosiliśmy ich do stworzenia Mapy Nieoficjalnej Warszawy. W ramach akcji przygotowaliśmy i wdrożyliśmy pełną koncepcję działań digital w skład której wchodził konkurs UGC, kampania display, social i mobile. Akcja nagrodzona Effie Awards 2017.
Od 2014 dla firmy Sage realizowaliśmy pełną obsługę marki w zakresie działań promocyjnych online. W jej zakres wchodziły kampanie display, projekty graficzne landing page oraz ich kodowanie w ramach portalu sage.com.pl. Tworzyliśmy również kreacje online - infografiki, e-booki i mailingi oraz offline - ulotki i foldery.
Zbudowaliśmy całkowicie nową strategię komunikacji marki na Facebooku. W ramach jej realizacji stworzyliśmy dwie linie kreatywne wykorzystujące szereg kreacji opartych na dedykowanych sesjach zdjęciowych, a w latach 2015-2016 prowadziliśmy pełną obsługę profilu (moderacja, social ads i monitoring).
Na potrzeby promocji wprowadzanego na rynek nowego wariantu piwa marki Specjal opracowaliśmy i zrealizowaliśmy konkurs, w którym wyeksponowaliśmy rzemieślniczy charakter marki. Przygotowaliśmy konkursowy landing page, kamapnię promocyjną digital oraz zrealizowaliśmy pełną obsługę konkursu wraz z dystrybucją nagród do uczestników.
Opracowaliśmy i wdrożyliśmy w digitalu akcję promocyjną w ramach kampanii „Polacy wybierają Credit Agricole”. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy miniserwis wizerunkowy, który dodatkowo wsparliśmy kilkoma wariantami sprzedażowego landing page'a. Odpowiadalismy również za przygotowanie kompletu kreacji display, social oraz mobile.
Dzięki serii dedykowanych sesji zdjęciowych osadzonych na ulicach Warszawy i angażującej komunikacji wprowadziliśmy markę do social media i na szczytowe miejsca w rankingach Sotrendera. W ramach obsługi kanału prowadziliśmy również moderację, działania RTM oraz planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych na Facebooku.
Na potrzeby równoczesnego zaktywizowania klientów i przedstawicieli handlowych marki w sezonie remontowym zrealizowaliśmy konkurs integrujący działania obu tych grup. W ramach aktywacji powstał serwis WWW z możliwością zgłaszania prac konkursowych dla klientów oraz logowania i monitorowania wyników dla przedstawicieli handlowych. Przygotowaliśmy również kreacje do kampanii display promującej konkurs oraz serię mailingów do przedstawicieli handlowych.
Przeprowadziliśmy akcję angażującą grupę docelową marki Plus na Kartę. W tym celu stworzyliśmy interaktywną zabawę w stylu zagadki detektywistycznej, którą rozwiązać można było, biorąc udział w grach logicznych oraz odszukując ślady pozostawione w różnych miejscach w sieci.